Tumači znakovnog jezika

“S tumačem znakovnog jezika do samostalnosti” novi je EU projekt Centra UP2DATE kroz koji smo zaposlili 5 osoba, a uslugu besplatno koriste osobe oštećenog sluha i/ili vida na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije.

Uslugu mogu koristiti i osobe koje dolaze u Zagreb samo nešto obavljati, a da im je pri tom potrebna pomoć tumača znakovnog jezika/komunikacijskog posrednika.

Usluga se može koristiti u sljedećim slučajevima:

  • odlazak liječniku,
  • odlazak u laboratorij,
  • odlazak u poštu, banku, itd.,
  • odlazak u kupovinu,
  • pomoć kod presjedanja na kolodvorima,
  • posjet nekom drugom komunikacijski nepristupačnom prostoru u Gradu Zagrebu,
  • i drugim slučajevima koje predviđa naš Pravilnik o provođenju ove usluge.

Korisnik uslugu tumača znakovnog jezika/komunikacijskog posrednika može naručiti na.

e-mail: tumaci@up2date.hr

broj telefona: ++385 1 48 39 534

i obavezno navesti svoje podatke:
– ime i prezime,
– kategorija invaliditeta,
– kontaktni broj mobitela,
– mjesto i vrijeme susreta s tumačem,
– predviđeno trajanje asistenture,
– kratak opis pomoći koja se očekuje od tumača/komunikacijskog posrednika.

Javite se! Naši zaposlenici na raspolaganju su Vam svakim radnim danom od 07 do 20 sati.

Videći pratitelji

Pod sloganom: „UZ UP2DATE ASISTENCIJU SIGURNO DO ODREDIŠTA!“ provodi se besplatna usluga koju Vam pruža Centar UP2DATE na području Grada Zagreba. Čak i ako ne živite u Zagrebu, nego nešto dolazite obavljati.

Proces usluge izgleda ovako: trebate otići nekamo, a ne možete sami zbog svog invaliditeta i treba vam pomoć druge osobe, naručite asistenta/videćeg pratitelja koji će vas odvesti, pomoći vam da obavite svoje poslove i vratiti vas na poznati teren odakle ćete dalje moći sami.

Uslugu asistenta/videćeg pratitelja možete dobiti u sljedećim slučajevima:

  • odlazak liječniku,
  • odlazak u laboratorij,
  • odlazak u poštu, banku, itd.,
  • odlazak u kupovinu,
  • pomoć kod presjedanja na kolodvorima,
  • posjet nekom drugom nepoznatom ili nepristupačnom prostoru u Gradu Zagrebu,
  • i drugim slučajevima koje predviđa Pravilnik o provođenju asistenture.

Od korisnika se očekuje općenita samostalnost u kretanju i korištenju pomagala te da ne zahtijeva od asistenta/videćeg pratitelja nepredviđene aktivnosti koje asistent/videći pratitelj nije dužan obavljati kao što su:

– nošenje prtljage,

– šetanje kućnog ljubimca,

– obavljanje kućanskih poslova,

– provođenje slobodnog vremena u druženju,

– prekršajne i kaznene radnje,

– izvršavanje neugodnih i nemoralnih zahtjeva,

– i druge aktivnosti određene Pravilnikom o provođenju asistenture.

Asistent/videći pratitelj nije niti osobni, niti radni, niti asistent u nastavi, nego osoba čiju pomoć osoba oštećenog vida treba samo povremeno.

Usluga asistenta/videćeg pratitelja naručuje se barem 24 sata ranije na:

e-mail: asistencija@up2date.hr

broj telefona: ++385 1 48 39 534

i obavezno navesti svoje podatke:

– ime i prezime,

– kategorija invaliditeta,

– kontaktni broj mobitela,

– mjesto i vrijeme susreta s asistentom/videćim pratiteljem,

– predviđeno trajanje asistenture,

– kratak opis pomoći koja se očekuje od asistenta/videćeg pratitelja.

Javite se! Naši asistenti/videći pratitelji na raspolaganju su Vam svakim radnim danom od 07 do 20 sati.

Centar za istraživanje, edukaciju i primjenu novih znanja UP2DATE

LOKACIJA

Ulica grada Mainza 29
10000 ZAGREB

INFO

OIB | 81236156441
IBAN | HR0323600001101502828

KONTAKT

T  |  +385 1 4839534
E  |  info@up2date.hr

up2date logo